Cieľom školenia je uvedomiť si dôležitosť na pozícii asistentky manažmentu, či office manažérky. Úloha asistentky vo firme obvykle zahŕňa širokú škálu povinností. Asistentka je zodpovedná za organizovanie stretnutí, správu kalendára, komunikáciu s klientmi a partnermi, prípravu dokumentov, riadenie kancelárskej administratívy a podporu manažéra alebo tímu v každodenných úlohách. Je to obvykle veľmi dynamická a viacúčelová pozícia, ktorá vyžaduje zručnosti v organizácii, komunikácii a správe času. Osobnostný rozvoj je nevyhnutný, aby úspešne plnila svoje úlohy a zároveň poskytovala efektívnu podporu manažérovi alebo tímu vo firme.
Jedným z cieľov školenia je aj naučiť sa budovať vlastný rešpekt a image. Keďže je mnohokrát prvou osobou v kontakte s významnou návštevou alebo klientom, časť školenia venujeme aj business etikete. Ako aj etikete v písomnej a telefonickej komunikácii. Môže byť aj v tejto práci nápomocná umelá inteligencia? Aj tomu budeme venovať čas.
Obsahová náplň kurzu:
- osobnosť a image asistentky
- budovanie vlastného rešpektu
- vystupovanie na pozícii asistentky
- práca so svojimi silnými stránkami a osobnostný rozvoj
- komunikácia na profesionálnej úrovní s internými, externými partnermi a jednotlivými oddeleniami spoločnosti
- prvá osoba pri významných hosťoch a klientoch, business etiketa
- zvládanie náročnej komunikácie a asertivita
- práca s prioritami a plánovanie
- organizovanie podujatí, porád, stretnutí
- rešpekt voči šéfovi
- kedy mlčať - schopnosť zachovávať dôvernosť voči citlivým informáciám a dátam
- príprava podkladov a prezentácii pre nadriadeného
- presnosť a dôkladnosť pri vykonávaní administratívnych úloh a správe dokumentov
- byť profesionál aj v písomnej a telefonickej komunikácii
- ako využiť pri práci v office umelú inteligenciu
- schopnosť prispôsobiť sa rýchlo meniacim sa potrebám a požiadavkám vo firme
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
|
Podľa Vás |
2 dni
|
Firemné školenie
|
Na vyžiadanie
|