Ako robiť obchod tak, aby klienti priam túžili po našej službe, alebo našom tovare? Na to aby bol predajca skutočne úspešný potrebuje mať okrem dobrých prezentačných zručností aj dostatočné informácie o psychológii rozhodovania človeka. Na školení sa pozrieme bližšie na spoznávanie potrieb zákazníka a budeme hľadať jeho motivačné činitele. Ukážeme Vám možnosti ako si môže predajca robiť osobný marketing a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci. Spoločne si prejdeme techniky ako riadiť CRM systém zákazníkov. Poslednou témou bude, čo všetko by mal mať na starosti Key Account Manager a ako si môže zvýšiť kvalitu svojej práce a mať dostatočný prehľad o svojej činnosti.
Typ | Dátum školenia | Trvanie školenia | Miesto konania | Lektor | Cena | |
---|---|---|---|---|---|---|
|
Podľa Vás |
1 deň
|
Firemné školenie
|
Na vyžiadanie
|